Translate

KOSOVO MOJE KOSOVO

 Oj Kosovo ravno moje 

Sto me bole rane tvoje 

Sve o tebi volim cuti 

Milo mi te spomenuti 

Nek odjeknu zvona stara 

Sa crkava i oltara 

Da se cuju do Srbije 

Tvoje zemlje najmilije 

I do slavne Crne Gore 

Neka Srbi progovore 

Njegos ce nas sve pozvati 

Njega cemo poslusati 

 Autor pjesme: Vukman Belojevic Vucko

 KOSOVO MOJE KOSOVO


 Do tebe je svima stalo 

No izdrzi ti jos malo 

Eto Srba brzo kuci 

Vratice se pjevajuci 

Na ruke ces njima biti 

Rane ce ti zacjeliti 

Sada vlada sila neka 

Sto haraci iz daleka 

Uz domace izdajnike 

Stvorise nam neprilike 

 

I ovoce brzo proci 

Vremena ce bolja doci 

Oj Kosovo da te nije 

I lijepe Metohije 

Ni srbina bilo nebi 

Pa odajem pocast tebi 

Nek te drzi pjesma ova 

Slavna zemljo Dusanova...

Нема коментара:

Постави коментар

Translate

Ime i prezime Baja Pivljanina je Dragojlo Nikolić, a rođen je u starohercegovačkom *plemenu Pivljana* negde oko 1630. godine.   Dana 7. ma...